Električni hiperautomobil Rimac Nevera prešao je Nürburgring za 7:05.28, postavivši novi svjetski rekord za serijska električna vozila, objavila je tvrtka u petak. Vožnja je obavljena ranije istog dana, a objava je uslijedila neobično brzo nakon toga.
To nije prvi rekord koji je osvojio hrvatski “električar” od 1914 KS. U studenom prošle godine, Nevera je dostigla 415 km/h, postavljajući rekord najveće brzine za serijski električni automobil. Zatim je u svibnju tvrtka postavila 23 rekorda ubrzanja i kočenja , uključujući i svjetski rekodrd u ubrzanju od 0-60 milja na sat od 1,74 sekunde. A sada je pokorila i “Zeleni pakao”.
Nevera je otela rekord od Tesla Model S Plaid Track Package , koji je preuzeo tu čast od Porsche Taycan Turbo S u lipnju. Tesla je postigla vrijeme 7:25.231. Rimac je srušio taj rekord, odvozivši krug skoro 20 sekundi brže. No, to nije sramota za Teslu, budući da je Rimac ekskluzivni hiperautomobil s 1914 KS ograničene proizvodnje, namijenjen onima koji žele najbrži i najbolji automobil bez obzira na cijenu, a Model S Plaid s 1020 KS serijski proizvod čija cijena počinje na oko 120.000 dolara, doduše bez track packa. No treba isto tako napomenuti da ova vremena nisu izravno usporediva sa starijim rekordima Ringa, jer je stari rekord bio za kraću verziju staze od 12,8 milja, dok noviji rekordi koriste svih 12,93 milja Nordschleifea. Koristeći staru metodu mjerenja vremena, Nevera je napravila rezultat od 7:00.928 – dakle, punih 25 sekundi ispred Tesle. Dodajmo da bi Nevera mogla ići i osjetno brže, ali je zbog propisa o gumama koje se smiju koristiti kod postavljanja rekorda za serijska vozila najveća brzina “Nevere” za ovu priliku bila elektronički ograničena na skromnih 350 km/h. Na dugim ravnicama Ringa, Nevera bi bez problema mogla povući preko 400 km/h, kao što je pokazala na testnoj stazi VW-a .
Kako bi proslavio ovo i sva svoja druga postignuća, Rimac je također predstavio Time Attack Edition Nevere na Pebble Beachu. Ograničeno izdanje dolazi sa zelenim prugama i zelenim kotačima, posveta jednom od prvih projekata osnivača Mate Rimca: BMW E30 EV. Kupci mogu birati između crne boje i čistih karbonskih vlakana kao baze, a sva izdanja Time Attack dolaze sa zelenim detaljima u unutrašnjosti i posebnim oznakama. Svih 12 jedinica već je zakapareno, kao što je tradicija kod predstavljanja ultraekskluzivnih hiperautomobila.
Sigurni smo da ovo nije posljednji pokušaj rekorda “ringa” i da će ih biti još u nadolazećim godinama, budući da smo upravo sada dosegnuli točku u kojoj električni automobili mogu podnijeti ektremne termičke zathjeve i napore koje zahtijeva vožnja po stazi koja je na glasu kao iznimno brutalna i zahtjevna spram svih sklopova vozila. Ali zasad je Rimac kralj.