Facebook je odlučio pozvati svoje korisnike u borbu protiv dezinformacija i na prepoznavanje “vjerodostojnih” izvora, zbog poplave senzacionalizma i dezinformacija, objavio je u petak izvršni direktor Mark Zuckerberg.
“Previše je senzacionalizma, dezinformacija i podijeljenosti u današnjem svijetu”, ocjenjuje Zuckerberg u petak na svojoj stranici, dodajući da “društvene mreže omogućuju ljudima plasiranje informacija brže nego ikada”.
Zato je važno, smatra , da svaki korisnik istakne kvalitetnu informaciju, ali je isto tako naglasio da je “goruće pitanje na koje pokušavamo odgovoriti – kako odlučiti koji su izvori informacija vjerodostojni.
“Kompanija koja ima više od 2 milijarde korisnika kaže da će između ostalog koristiti ankete kako bi utvrdila koje medijske kuće korisnici Facebooka smatraju vjerodostojnima”.
“Ta novina neće promijeniti količinu informacija koju ćete vidjeti na Facebooku. To će samo promijeniti ravnotežu informacija u korist izvora koje se smatra vjerodostojnima”, kaže Zuckerberg.
Već od sljedećeg tjedna, najavljuje Zuckerberg , News Feed – ključni proizvod kompanije na tom području, davat će prednost kvalitetnim vijestima pred onima koje objavljuju manje vjerodostojni izvori. H