U tvornicu električnih motora i baterija vrijednu 158,2 milijuna dolara Mate Rimac će uložiti znanje i pet milijuna eura, a dobiti 40% vlasništva.
“Kina nam je važna, jer predstavlja najveće tržište na svijetu za električne automobile, autobuse, kamione i druga prijevozna sredstva te bilježi najveći rast”, izjavio je Rimac za poslovni.hr.
Kina, prema udruzi proizvođača vozila CAAM-a, mjesečno proizvodi 2-3 milijuna vozila od čega 5 posto čine e-vozila. U Rimac Automobilima pojašnjavaju da je plan kineske Vlade prijeći u cijelosti na električna vozila. To znači de će se potražnja za električnim motorima, baterijama i drugim sustavima koji se ugrađuju u e-vozila, a što trebaju tamošnji proizvođači, u narednom razdoblju povećati za približno 20 puta. Zasad se, prema podacima CAAM-a, u Kini mjesečno proizvede 110 do 130 tisuća e-vozila, a tvornica motora i baterija, koju grade Rimac i Camel, za početak će imati godišnji kapacitet od 50 tisuća jedinica.
“Kina se strateški opredijelila prema električnim vozilima te ima već danas u planu transport potpuno prebaciti na električni pogon pa smo napravili iznimku za kinesko tržište.
Tvrtka Rimac Automobili razvoj i proizvodnju za sva ostala svjetska tržišta zadržava u Hrvatskoj”, ističe Rimac. Za Rimca su uvjeti novog posla s Kinezima iznimni. Ovo je do sad najveća hrvatska investicija u Kinu.
Ukupno ulaganje u novu tvornicu teško je 158,2 milijuna dolara, gotovo milijardu kuna. Rimac Automobili u tome sudjeluje s pet milijuna eura u novcu te sa znanjem i tehnologijom. Ostatak ulaže Camel. Rimac je za to dobio 40 posto udjela u novoj tvornici, koju su nazvali, Zhongke Luo Rui Technology Co.