–OTKRIVAMO: Jesu li Plenković i Kusić (HAZU) znali za prevare i laži koje je o kurikulu plasirao Ivan Vrdoljak i Blaženka Divjak ili su ih namjerno prešutjeli?…
Komentar Ivice Šole u nastavku;
Projekt tupava imena ‘Škola za život’ zapravo je projekt kartela za prodaju informatičke opreme. Od Kurikularne reforme ostao je K. Plus PDV
-NAKON OVOG TEKSTA NI PLENKOVIĆ NI DIVJAK KAO NI NJIHOVI KLIMOGLAVCI VIŠE NEĆE MOĆI MANIPULIRATI JAVNOST SA KURIKULOM!…
Nitko ne negira potrebu nastavnih pomagala i modernizaciju škola, dapače, ali ovo to nije, ovo je privatni projekt Blaženke Divjak i oko HNS-a okupljenog kartela, jer Škola za život nije predviđena Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije, to je dosjetka ministrice Divjak i njezine pomoćnice Lidije Kralj Je Gol, popraćen bljutavim PR-om, a svi koji su upozoravali na sve te gluposti i muljanja, na čelu s rektoricom zadarskog Sveučilišta profesoricom Dijanom Vican, postali su smetnja, a Plenković ih se odrekao i zbog ruku u Saboru i HNS-a učinio državni udar, u smislu da je koaliciju pretpostavio Ustavu i zakonima RH. Vrdoljak je pak samo razdjelnike zamijenio računalima i tabletima za smirenje, 3,5 mg kuna.
–OBMANULI SU PROFESORE: Mislili ste da ne može gore? Može! ‘Ukidanjem povijesti stvaramo tek neuku glasačku mašineriju’…
Cjelovita kurikularna reforma, što je to? To ne postoji, ona se svela na neku maglovitu Školu za život, čitaj: informatički biznis. Sadržaja tu nema, samo tehnika, u koju mogu ubaciti tek par Jokićevih šalabahtera i maknuti povijest iz strukovnih škola kako tesari 2050. godine ne bi učili o nekom čudnom obrazovnom kartelu na brdovitom Balkanu koji je ušao u Guinnessovu knjigu rekorda jer je maglu prodao po rekordno visokoj cijeni u povijesti civilizacije. Usput, Macron je u Francuskoj gurnuo zakon koji u osnovnim školama zabranjuje bilo kakve uređaje s mogućnošću mrežnog povezivanja, pa i tablete, djeci do 15 godina. Iznimke su uporabe u pedagoške svrhe i djeca s posebnim potrebama. Kod nas je sve skupa mutno i netransparentno, najblaže rečeno. Što se tiče Vrdoljaka, koji se kune da je reforma obrazovanja njegov životni projekt, Slaven Letica dao mu je nadimak Potemkin. Jer takvih životnih projekata ovaj Potemkin je imao, redom: Povratak INA-e Hrvatskoj, reindustrijalizacija zemlje, bušenje Jadrana i stvaranje od Hrvatske Norveške, poticanje građana na ugradnju razdjelnika…
–Prof. Matko Marušić: S NOVOM ŠKOLSKOM GODINOM, PRIVIDNO PROBNO, POČINJE PROTUHRVATSKI ŠKOLSKI PROGRAM!…
Epilog, Hrvatska sve jadnija i siromašnija, on i kartel sve bogatiji i moćniji, a HNS stranka s više donacija čak i od HDZ-a. Vrdoljak je odavno izučio ”Školu za život”, pa je logično da mu je stalo da je implementira u sve pore, počevši od klinaca od sedam godina. I sve to uz ignoriranje Sveučilišta, Akademije i drugih institucija koje su HNS-ovci eliminirali kako bi privatizirali odgoj i obrazovanje i njegove procese.
Uglavnom od Kurikularne reforme ostao je K. Plus PDV.
Osim lukrativno-materijalnog, ovo HNS-ovo inzistiranje na resoru obrazovanja, koje su privatizirali, i to poznati ”stručnjaci” za obrazovanje poput Vrdoljaka, ima i ideološki pečat koji je Gramsci nazvao ”marš kroz institucije”. U ovom slučaju Gramscijev ”Marš” znači sljedeće. Kada, u ovom slučaju, lijeva ideologija vidi da političkim sredstvima ne može porobiti društvo, onda ide preodgajati pojedinca zaposjedajući dva primarna resora u tu svrhu, odgoj i obrazovanje, te kulturu i medije povezane s njima. Na cijelom Zapadu, pa i u postkomunističkoj Hrvatskoj, stoga vlada kulturna hegemonija ljevice, koja je ”promarširala” kroz sveučilišta, zaposjela filmsku, kazališnu i izdavačku industriju, tako da su, ne tako davno, u konkurenciju za Zlatnog lava na festivalu u Veneciji, u najuži izbor ušla četiri kandidata koji su se svi odreda bavili problematikom prava homoseksualaca. Ovi naši ”gramscijevci” po načitanosti, obrazovanju i intelektualnom profilu, to je jedina utjeha, nisu ni do gležnja zapadnim kulturmarksistima, naši su neka smjesa Bakarića, Steve Krajačića i Svetozara Vukmanovića Tempa. Naši su nasilni, uveli su strah među zaposlenike institucija obrazovanja, sve što im nije pod kontrolom oni bi gasili, pa i Agenciju za znanosti i obrazovanje, iako je riječ o jedinoj regulatornoj agenciji s područja jugoistoka Europe koja je akreditirana u Europskoj asocijaciji agencija, na temelju čega jedino Hrvatska iz jugoistočnog područja ima priznate diplome i studije u Europskoj uniji, a nemaju Rumunjska, Bugarska, Grčka…
-OTKRILI SMO: UPOZORENJE SVIMA- U KURIKULU PREDMETA POVIJEST NEMA POVIJESTI DOMOVINSKOGA RATA!…
Marš kroz institucije ovih naših gramscijevaca je neka vrsta napada na Zimski dvorac koji se u ovom slučaju zove Republika Hrvatska. Kako to nasilje i obmane izvode, uvjerio sam se kada sam iz institucija u petak dobio mail koji je desna ruka Divjakice, Lidija Kralj u petak u 12 h uputila članovima, kolokvijalno, Povjerenstva za praćenje eksperimentalnog programa, u kojem veli da se javlja ”s prijedlogom ministrice Divjak da se za objedinjavanje i izradu završnog izvješća angažira znanstvena organizacija koja će podatke prikupljene na sve tri razine… praćenja analizirati i objediniti u završno izvješće”. Trik je u tome da Divjakica i Kraljica traže od Povjerenstva da dignu ruku za ”znanstvenu organizaciju”, a ne piše koja je, pa će onda, kada ovi dignu ruku, Divjakica podmetnuti koga hoće, dakle nekog iz svog kartela ili koji radi za njega. K tome, dok zagovaraju kod učenika ne štrebanje, već kritičko mišljenje, u ovom procesu ”obrazovne reforme”, svako kritičko mišljenje unutar struke ili guše ili ignoriraju. Licemjeri.
–JAVNO TRAŽIMO od ministrice MZO Blaženke Divjak: Želimo znati tko piše udžbenike povijesti!…
U tom smislu Hrvatska je talac jedne minorne stranke koja ima toliki postotak da bi se svaki Zagorac koji se vraća iz klijeti posramio da je tako malo napuhao. Tzv. obrazovna reforma za Vrdoljaka i društvo, osim još jednog Potemkinova Vrdoljakovog sela, čista je PR agenda u svrhu spašavanja HNS-a od nestanka. Ona nije u svrhu dobra djece i obrazovanja, ona je šuplja priča s lijepim parolama za manipulaciju medijima i narodom iza koje stoje razdjelnici, plinski biznis i pokoja Ledo-škrinja.
Tko je omogućio da budemo taoci razdjelnik-stranke? Prepustit ću riječ Slavenu Letici: ”Za ‘izmišljenu reformu’ i ‘veliki dramatični eksperiment’ zvan ‘Škola za život’ osobno uopće ne krivim prodavače magle i trgovce informatičkom opremom, pa ni neuku i hiperambicioznu resornu ministricu dr. Blaženku Divjak Smješku. Glavni je krivac za sve u vezi sa Školom za život predsjednik VRH-a i HDZ-a Andrej Plenković Bono koji je, nakon smjene zadarske rektorice dr. Dijane Vican, sebe samoga postavio na položaj predsjednika ‘Posebnog stručnog povjerenstva za provedbu strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije i koordinaciju strategija i djelovanja na području obrazovanja i znanosti’. Sve ostalo u svezi s reformom školstva prepustio je Ivanu Vrdoljaku Potemkinu i dr. Blaženki Divjak Smješki. On i samo on je odgovoran što je budućnost odgoja i obrazovanja prepustio na milost i nemilost stranke koja uživa potporu 1,9% hrvatskih građana i ministrici koja kipti od viška ambicija i manjka – kompetencija.”
Letica ipak, s obzirom na znanje, iskustvo i godine, malo začuđuje. Višak ambicija i manjak kompetencija je u ovom Potemkinovu selu prednost, a ne nedostatak. Za to postoji 3,5 milijarde dokaza, za Globus u svom komentaru piše Ivica Šola.
Piše – Ivica Šola
Vezane vijesti;