Subota, 30. studenoga 2024.

Ne pitaj što Domovina može učiniti za tebe, nego što ti možeš učiniti za Domovinu

Roko Mijić: U Kurikulu povijesti nema Domovinskog rata! Evo tko nam želi ukrasti najsvjetliju Hrvatsku povijest…

Pratili smo od početka „Jokićevu“ reformu obrazovanja i prvi na Braniteljskom  portalu pisali o problemu kurikula povijesti i kurikula hrvatskoga jezika kao predmeta koji su važni za identitet naroda, za prenošenje novim generacijama istine o njemu i njegove tradicije s pripadajućim vrijednostima. Pri tome nas je zanimala samo istina, a nikako stranke i njihovi interesi, te Domovina, za koju su mnogi naši članovi dali život i dijelove tijela, što nas dodatno obvezuje na djelovanje…https://www.braniteljski-portal.com/prof-dr-sc-matko-marusic-kakva-je-to-skola-bez-ideologije-ivana-vrdoljaka

-OTKRILI SMO: UPOZORENJE SVIMA- U KURIKULU PREDMETA POVIJEST NEMA POVIJESTI DOMOVINSKOGA RATA!…

Da je stvar s kurikulom povijesti bila vrlo problematična od početka, osim mnogih stručnih kritika i recenzija na javnoj i stručnoj raspravi, govori i činjenica da je HAZU-ovo Povjerenstvo za recenziju predmetnog kurikula povijesti imalo ozbiljne primjedbe na općenit, neodređen, nedefiniran sadržaj i ishode te tražilo mijenjanje i doradu, dok je druga recenzija, ona njemačka, navodno bavarskog  ministarstva obrazovanja, zapravo nepotpisana.

Zato ne čudi da se borba oko kurikula  povijesti nastavlja i dalje, što znači da je on od životne važnosti za hrvatski narod.

-U ŠKOLAMA HRVATSKA POVIJEST BEZ POVIJESTI HRVATA: Primjedbe na kurikul nastavnog predmeta Povijest za osnovne škole…

Ovdje se osvrćemo na pokušaj da se opravdani zahtjevi(akademski, stručni, braniteljski, zainteresirane javnosti) za izmjenama predloženog kurikula povijesti, koji su prihvaćeni imenovanjem novih članova u radnu skupinu za doradu Prijedloga kurikula povijesti, lažima diskreditiraju i spriječe tako da se novi članovi i njihov rad prikažu kao desničarski napad na kurikul i „deformiranje“ povijesti.

-Prof. Matko Marušić: S NOVOM ŠKOLSKOM GODINOM, PRIVIDNO PROBNO, POČINJE PROTUHRVATSKI ŠKOLSKI PROGRAM!…

Naime, u glasilu Srpskog narodnog vijeća Novosti objavljen je članak pod naslovom „Deforma povijesti“ koji potpisuje Hrvoje Šimičević. Kako novinski članak uvijek na početku stavlja naglasak na temeljnu misao i privlači pozornost udarnom porukom, tako su i ovdje, smišljeno, izdvojene sljedeće rečenice: „Ministrica obrazovanja dopustila je imenovanje predstavnika radikalno desnih skupina u radnu skupinu za oblikovanje kurikuluma iz povijesti. Tu su i ljudi s izborne liste Esih – Hasanbegović.“

-Hrvoje Šimićević na portalu Novosti piše da se “budućnost hrvatskog obrazovanja zasniva na državotvornoj mitomaniji,” a što bi se po njemu trebala zasnivati na srpskoj… 

Onome tko zna kako ljudska podsvijest funkcionira, jasno je da je ovo povezivanje s „radikalnim desnim skupinama“ usmjereno na bezočnu diskvalifikaciju stručnjaka iz povijesti,koji ne pripadaju Šimičeviću svjetonazoru i političkom habitusu te svjetonazoru i političkom usmjerenju onih koji ga plaćaju, a spominjanje „ljudi s izborne liste Esih – Hasanbegović“  zapravo poruka premijeru Plenkoviću da ih se riješi.

Ako jedan gotovo nepoznat novinar može u takve okvire  bez imalo srama staviti Antu Nazora, ravnatelja Hrvatskoga memorijalno-dokumentacijskog centraDomovinskoga rata, hrvatskog branitelja, vanjskog suradnika Odsjeka za povijesne znanosti Zavoda za povijesne i društvene znanosti Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, čovjeka koji suvereno koristi činjenice, dokumente i argumente, što je u stanju „pakovati“ nekom manje poznatom ili javnosti  potpuno nepoznatom?

Za Šimičevića se kritike kurikula povijesti koje traže da se u nastavi povijesti njeguje hrvatski identitet, stječe znanje o hrvatskoj suvremenoj povijesti i Domovinskom ratu (ima li išta neprirodno i nelogično u tome za normalnog čovjeka?) , jednom riječju da se hrvatsko obrazovanje oslanja na identitetsku osnovu i da izgrađuje hrvatski identitet – zasniva na državotvornoj mitomaniji.

Ako su za njega povijesne činjenice, istina o događajima iz hrvatske povijesti,hrvatski identitet i državotvornost, državnotvorna mitomanija, jasno je da im nema mjesta u povijesti, a posljedično neće biti ni Hrvatske u budućnosti, tj. hrvatski će se identitet moći mijenjati. I morati, jer nacionalnu osviještenost on prikazuje kao nešto loše, opasno  kad na kraju citira povjesničarku s Filozofskog fakulteta Snježanu Koren: „Zahtjevi s javnog savjetovanja da se nastavom povijesti promiče ‘homogeni nacionalni narativ’ i formira nacionalni (čitaj: etnički) identitet učenika, koji su ponajprije došli iz dijela akademske zajednice, dok se drugi dio sudionika zgraža zbog manjka profesionalnog identiteta, nisu ništa drugo do stavljanje nastave povijesti u službu politike i ideologije nacionalizma.“

-EKSKLUZIVAN DOKUMENT: Miroslav Tuđman prozvao Blaženku Divjak-Što ćete poduzeti da se vaše Ministarstvo ispriča gospođi Julienne Bušić zbog ograničavanja slobode govora i iznošenja istine u obrazovnim ustanovama o borbi za samostalnu i slobodnu Hrvatsku?

Ako hrvatska povjesničarka izgradnju nacionalnog identiteta u nastavi povijesti kvalificira kao nešto što je u službi politike i ideologije nacionalizma, kakav bi ona identitet u nastavi nacionalne povijesti željela njegovati? I čemu uopće onda učiti nacionalnu povijest?  I ako odbacuje odgojnu ulogu povijesti, kakvu joj onda namjenjuje?

Odgovor daje u intervjuu  portalu LUPIGA: „Prijedlog kurikuluma povijesti iz 2016. godine krenuo je s nešto drugačije polazišne točke: smatra da učenicima treba dati znanja koja će im pomoći da shvate što je identitet, da razumiju da je identitet pluralan i promjenjiv te da, na temelju tako stečenih znanja, sami izgrađuju svoj identitet. Ali, ideja o formativno-odgojnoj funkciji nastave povijesti zadržala se sve do danas i to je u dobroj mjeri u ishodištu aktualnih rasprava o nastavi povijesti. Jer zašto, na primjer, Ante Nazor u svojim kritikama prijedloga kurikuluma povijesti toliko inzistira na tome da se svi povijesni procesi trebaju vrednovati primarno po tome što su značili za Hrvatsku i Hrvate, kako u Hrvatskoj, tako u BiH? Tu je na djelu nacionalistička ideologija, no pitanje je jesu li oni koji ju promiču toga u potpunosti svjesni.“

SNJEŽANA KOREN: Žrtvama manipuliraju kako bi izjednačavanjem …

https://lupiga.com/…/intervju-snjezana-koren-zrtvama-se-manipulir…

Pitanje je je li Snježan Koren svjesna što govori. Ona se naime zalaže za multiperspektivni povijesni narativ, ali onaj iz hrvatske perspektive odbacuje kao nacionalistički.

Iz čije ona perspektive gleda prošle događaje i povijesne procese u svom životu? Gleda li ih s obzirom na to što su značili za  nju ili za druge oko nje?

Samo lud čovjek ne uči iz svoje prošlosti, samo lud narod ne uči iz svoje povijesti. I njima se ona stalno ponavlja!

Nama  su Hrvatima više od pola stoljeća unutar Jugoslavije zbog velikosrpskih ciljeva i namjera prodavali laži o našoj povijesti, zabranjivali učiti istinu i činjenice da bi nad nama lakše (za)vladali. Sada se, u Hrvatskoj državi čini isto, ali na perfidniji način. Za nečije tuđe interese ili iz naivnosti!https://www.braniteljski-portal.com/dr-matko-marusic-udarili-su-na-nasu-slobodu-nasu-vjeru-i-nase-obitelji

Mi branitelji nismo tako naivni da ne bismo znali kako nam je Bog dao prekrasnu zemlju koja je još uvijek poželjan plijen i velikosrpskoj politici (Memorandum SANU II je napisam i provodi se!), ali i globalističkim silama. I zato, kako god bili razjedinjeni u drugim pitanjima, u ovome ćemo biti jedinstveni i nepokolebljivi: nećemo dopustiti da samo tako prođe ovakav kurikul  povijesti, koji odbacuje odgoj i nacionalni identitet i time rastače nacionalnu svijest. Nećemo dopustiti da u svojoj državi hrvatski narod plaća ljude i programe koji će ga uništavati i djecu mu odnarođivati u ime nekakve lažne znanosti!

Jer, što je zajednička poruka novinara Šimičevića i povjesničarke Koren nego da Hrvati ne smiju svoju povijest gledati iz svoje  perspektive i da moraju biti spremni mijenjati svoj identitet?!

VAŽNO: OTVORENO PISMO Uredništva Braniteljskog portala predsjedniku vlade RH Andreju Plenkoviću…

Znate li ovo čitati, gospodo akademici? U vas sam se uzdao kao i većina branitelja, ali sam zaključio da ste jako svjesni trenutka i njegove ozbiljnosti, no iz nekih pragmatičnih razloga o svemu šutite, što vam ne služi na čast. Kad vam ukradu povijesnu istinu i podmetnu na njezino mjesto laž, kad vam unište jezik i kulturu, vašu tradiciju i identitet, uništili su vama državu. Nisu, kako nas povijest uči, znak opstojnosti su državna obilježja: zastava, grb, himna jer su često i dugo bila zabranjena, ali državotvornost je opstala baš zahvalujući povijesti, kulturi, jeziku, tradiciji i svjetonazoru. I zašto ne reći istinu: u tome je najveću ulogu odigrala katolička vjera i Katolička crkva. Stoga su i one na udaru velikosrpskoj i globalističkoj politici.

-UREDNIŠTVO: Je li HAZU od gđe ministrice Blaženke Divjak dobila na recenziju kurikule predmeta Povijest i Hrvatski jezik?…

Umjesto da ste vi, akademici, nositelji i predvodnici bitke za hrvatsku opstojnost u ovim vremenima pogubnih i opasnih udara na hrvatski identitet i državu,nažalost,  moram konstatirati da ste obični prevrtljivci, licemjeri i beskičmenjaci. Pitam se: što će vam uopće u nazivu Hrvatska?

Piše-Roko Mijić-Brigadir u miru

 

Najnovije

Kandidati za predsjednika danas započinju s prikupljanjem potpisa, Jonjić objavio mjesta gdje će se prikupljati potpisi

Kandidati za predsjednika Republike Hrvatske danas započinju s prikupljanjem potpisa za sudjelovanje u izbornoj utrci 29. prosinca. U idućih 12 dana moraju prikupiti 10.000...

Godišnjica smrti generala Praljka: ‘Nijednu minutu nije želio živjeti kao ratni zločinac, jer to nije niti bio’

29.studenog 2017. godine žalbeno vijeće Haškog suda izreklo je pravomoćnu nepravednu presudu šestorici bosanskohercegovačkih Hrvata, optuženih za zločine nad muslimanima u BiH 1993-1994, potvrdivši...

Biblijska poruka 29. 11. 2024. i tumačenje fra Tomislava Pervana: Blagdan Svih svetih franjevačkog reda

Mk 10, 17-21   I dok je izlazio na put, dotrči netko, klekne preda nj pa ga upita: »Učitelju dobri, što mi je činiti da baštinim...

Anušić: ‘Rusiji ne možemo ništa, Mađarska je opasna poput Srbije, a što mi radimo? Trošimo milijarde na robotaksije i maslačke!‘

"Posljednjih dvadeset godina politike Europske unije u potpunosti je promašeno. Vodstvo EU provodilo je ružičastu politiku kojoj su svi dobronamjerni, svi su dobrodošli. (...)...

Biblijska poruka 28. 11. 2024. i tumačenje fra Tomislava Pervana: Kad se sve urušava…

Lk 21, 20-28   Reče Isus svojim učenicima: »Kad ugledate da vojska opkoljuje Jeruzalem, tada znajte: približilo se njegovo opustošenje. Koji se tada zateknu u Judeji,...