Na današnji dan prije 25 godina poginuo je Hrvatski vitez Ante Radoš . Nema njegove ulice, škole , dvorane…
Bio je pilot , borbeni pilot , migovac , bio je od nas svih najsposobniji operativac , bio je čovjek koji bi promjenio kretanje kotača povijesti razvoja borbene komponente hrz ( sa nama naravno -jer mi smo tražili lava , a on je to bio), zato je i poginuo , srce veće od ove naše Hrvatske domovine , sa srcem je otišao u avion , a avion traži nalet , traži da si sa njim stalno , traži zvijer koja će se prilagoditi situaciji , koja ne reagira na okolne priče , koja ima sposobnost fokusiranja na zadaću, koja leti… a on letio nije , poginuo je sa mojim anti g odijelom i mojim šljemafonom na glavi , nije imao svoje , a ipak je išao , išao je sa srcem-rekoh , većim od Hrvatske i nije se vratio , pridružio se našim kolegama , migovcima , Vuletu i Žiletu i njihovoj ekipi. Imadoh privilegij dva puta razgovarati sa Antom .
Prvi put u Batajnici na pregledima kad sam shvatio koja je to ljudska veličina i drugi put -dan prije ….kad sam pokušao objasniti nešto što je teško objasniti ….on je otišao , slutio sam da se vratit neće. Legendo hvala , kotač vremena je uvijek jednosmjeran i ne zaustavljiv , njemu nitko ništa ne može , on je ne umoljiv i ne promjenjiv. Na kotač povijesti , koji se isto uvijek vrti i ne zaustavljiv je , možeš utjecati , možeš ga u toj jebenoj vrtnji bar usmjeriti , ti si pokušao ali …drugi su presudili. Lave , povijest borbene bi bila drugačija da si ti bio sa nama , vječna ti slava i vječna ti hvala , počivaj u miru ili leti nebesima , kako ti volja lave, stoji u objavi Ivana Selaka na Facebooku…
Preletom pilota Danijela Borovića u Pulu, te potom i Ivana Selaka u Zagreb i Ivice Ivandića u Split tijekom 1992. Hrvatsko ratno zrakoplovstvo dobilo je prve prave borbene zrakoplove. Tri MiG-a 21 odmah su uključena u borbena djelovanja.
Jedan od prvih borbenih letova bio je na području Južnog bojišta tijekom operacija za deblokadu Dubrovnika. Poslije su ti zrakoplovi letjeli u Bosanskoj Posavini gdje je srušen prvi hrvatski MiG, označen brojem 101, kojim je Borović preletio iz Bihaća.
U borbenoj akciji između Prnjavora i Dervente 24. lipnja 1992. njegov nekadašnji zrakoplov je oboren, a u njemu je poginuo hrvatski pilot, pukovnik Antun Radoš.
Bio je to prvi gubitak borbenog zrakoplova i pilota Hrvatskog ratnog zrakoplovstva.
Kada su s prostora Banije hrvatskim gradovima zaprijetili raketni sustavi zemlje-zemlja, dva preostala MiG-a krenula su u potragu. Prilikom takve jedne akcije kod Vrginmosta u rujnu 1993. poginuo je satnik Miroslav Peris, a uništen je Ivandićev Mig rednog broja 103. U međuvremenu su nabavljeni MiG-ovi iz Ukrajine pa su počele intenzivne pripreme za letačke zadaće, a znatno je promijenjena i dotadašnja borbena taktika. Umjesto napada iz visine, hrvatski piloti počeli su letjeti vrlo nisko i napadati ciljeve iz brišućeg leta.
Nažalost, pri jednoj takvoj vježbi Hrvatsko ratno zrakoplovstvo ostalo je bez još jednog pilota i zrakoplova. U zrakoplovnoj nesreći u travnju 1995. kod vojnog poligona u Gašincima poginuo je bojnik Zlatko Mejaški. Već sljedećega mjeseca, drugoga dana akcije Bljesak, kod Bosanske Gradiške oboren je i vjerojatno odmah poginuo pukovnik Rudolf Perešin. Taj legendarni pilot proslavio se preletom iz Bihaća u Klagenfurt gdje je izjavio da ne želi pucati na svoj narod.
U VR-akciji Oluja hrvatski piloti nisu imali gubitaka, no time lista gubitaka nije bila zaključena. Godinu dana poslije Oluje, tijekom preobuke kod Velike Gorice, nastradao je bojnik Ivan Bosnar. Danas se uspomena na ove hrabre hrvatske pilote čuva u Zrakoplovnoj bazi na zagrebačkom Plesu.