Nekom se očito jako žuri, jer kako neslužbeno doznajemo, ministar hrvatskih branitelja Medved, već danas,( utorak 18.09. u 15 sati)- zakazao je sastanak sa pojedinim udrugama hrvatskih branitelja koje se u javnosti percipiraju kao “najvažnije” braniteljske udruge bez kojih ostalih preko tisuću registriranih udruga za ministra i sve dosadašnje aktuale politike, ne znače ništa. Zapravo, samo su dvije udruge ZUVHGP i Udruga specijalne policije pokrenule pitanje oko koalicije Vlade s SDSS-om i Miloradom Pupavcem, dok se nisu dodirnule najvažnijeg dijela ove priče, a to je Zakon o općem oprostu, zakon o aboliciji, kurikul povijesti o Domovinskom ratu kao ni zakona o Jurisdikciji koji je na snazi u agresorskoj srbiji. Stoga im predlažemo da na ovom sastanku sve to uzmu u obzir te ministra hrvatskih branitelja Medveda priupitaju i zamole da se on javno oglasi po ovim važnim pitanjima.
Naime, Braniteljski portal ovim putem skreće pozornost , ne samo ministru , već i tim udrugama branitelja koje će danas u 15 sati navodno biti na sastanku s ministrom po samo jednom pitanju “prosvjed u Vukovaru” -zbog nečinjenja hrvatskih relevantnih institucija po pitanju nestalih u nametnutom nam srpskom agresorskom ratu, da ne ostanu na samo jednoj temi već da na sastanku prošire teme koje su jako važne za Hrvatske istine koje se žele zapostaviti i na perfidan način gurnuti u stranu kao da se ništa nije dogodilo.
No, iskreno se nadamo da će, ukoliko se taj sastanak danas održi, biti riječi o više problema koje su vezane za obrambeni Domovinski rat, a posebice za kurikul povijesti iz novije hrvatske povijesti,(obrambeni Domovinski rat)- kojeg vodi HNS-ova Blaženka Divjak uz asistenciju predsjednika radne skupine za izradu kurikula, predsjednika Vlade RH Andreja Plenkovića.
Ministrica MZO Blaženka Divjak ima odriješene ruke za provedbu kurikula te uz blagonaklonost aktualne politike melje sve pred sobom, a posebice one koji joj se na bilo kakav način suprostave i pokušaju joj skrenuti pozornost na neispravnost kurikula koji u mnogome ne odgovara mlađim naraštajima kao i nedostatak i pretjerivanja u određenim segmentima vezanim za svjetonazore Hrvatske kao države koja je prepoznata u svijetu kao tradicionalna, što se ne samo kurikulom nastoji na silu promijeniti.
Nadalje, svjedoci smo koliko gorljivo Blaženka Divjak gura cjelokupni kurikul a da se niti jedna braniteljska udruga (čast rijetkim iznimkama)-kao ni ministar hrvatskih branitelja Medved , nisu javno oglasile o ovom najvažnijem pitanju kurikula povijesti o Domovinskom ratu i svjetonazorskim pitanjima, Istanbulskoj konvenciji ali i demokratskim standardima o održavanju referenduma o izmjenama i dopunama hrvatskog zakona o izborima, o čemu se ni jedna braniteljska udruga nije javno i jasno oglasila. Po svemu sudeći, ko i uvijek do sad za vrijeme mandata bilo koje vlade, braniteljske su udruge koje će navodno biti danas s ministrom , obično poslušno odrađivale sve zadane im zadaće, dok ih kurikul povijesti iz obrambenog Domovinskom rata ne zanima, jer povijesti o Domovinskom ratu u novom kurikulu povijesti NEMA.
S toga se pitamo, a pitamo i ministra i sve te udruge, čemu šutnja o onom za što svi političari vole reći da je temelj hrvatske države i državnosti, a to je upravo obrambeni Domovinski rat, u kojem su se žestoko borili svi hrvatski branitelji sa krunicom oko vrata koja je tako i postala simbolom obrane RH od agresorske srbije i jugokomunističke JNA.
Što se tiče progona počinitelja ratnih zločina,ni jedna vlada u ovih 27 godina nije napravila ništa,ponašajući se kao da su sva stravična zlodjela srpskog agresora spala pod ingerenciju Zakona o općem oprostu, poznatijeg kao Zakon o aboliciji.
A baš po tom zakonu relevantne hrvatske institucije trebale bi imati daleko više posla od onog što traže braniteljske udruge i gradonačelnik Penava.
Čemu služi Zakon o općem oprostu kad se isti ne provodi?
U najvećem broju slučajeva suđenja za ratne zločine počinjene u stravičnoj srpskoj i jugokomunističkoj JNA agresiji na Hrvatsku svjedočimo isključivo suđenjima u odsutnosti, a za mnoge počinitelje koji slobodno šetaju po Hrvatskoj, Srbiji, BiH I DRUGIM DRŽAVAMA U NAŠEM OKRUŽENJU I EU S KOJIMA HRVATSKA IMA POTPISANE UGOVORE O IZRUČENJU ISTIH, DORH i MUP posjeduje kompletnu dokaznu dokumentaciju o izvršenjima teških ratnih zločina na područjima zahvaćenim velikosrpskom agresijom! Što se čeka/lo?
Stoga vam u nastavku, za one koji su zaboravili i ne provode isti, prilažemo 3/6. vrlo važne točke Zakona o općem oprostu i pitamo se , zašto hrvatske institucije ne rade po ovom već postojećem i vrlo jasnom zakonu.
ZAKON O OPĆEM OPROSTU
Članak 1.
Ovim se Zakonom daje opći oprost od kaznenog progona i postupka počiniteljima kaznenih djela počinjenih u agresiji, oružanoj pobuni ili oružanim sukobima te u svezi s agresijom, oružanom pobunom ii oružanim sukobima u Republici Hrvatskoj.
Oprost se odnosi i na izvršenje pravomoćne presude izrečene počiniteljima kaznenih djela iz stavka 1. ovoga članka.
Oprost od kaznenog progona i postupka odnosi se na djela počinjena u razdoblju od 17. kolovoza 1990. do 23. kolovoza 1996.
Članak 2.
Protiv počinitelja kaznenih djela iz članka 1. ovoga Zakona kazneni se progon neće poduzimati, a kazneni se postupak neće pokretati.
Ako je kazneni progon poduzet, obustavit će se, a ako je kazneni postupak pokrenut, sud će rješenjem postupak obustaviti po službenoj dužnosti.
Ako je osoba na koju se odnosi oprost iz stavka 1. ovoga članka lišena s lobode, odlukom suda pustit će se na slobodu.
Članak 3.
Od oprosta za kaznena djela iz članka 1. ovoga Zakona izuzeti su počinitelji najtežih povreda humanitarnog prava koje imaju karakter ratnih zločina i to za kaznena djela genocida iz članka 119., ratnog zločina protiv civilnog stanovništva iz članka 120., ratnog zločina protiv ranjenika i bolesnika iz članka 121., ratnog zločina protiv ratnih zarobljenika iz članka 122., organiziranja grupe i poticanja na počinjenje genocida i ratnih zločina iz članka 123., protupravnog ubijanja i ranjavanja neprijatelja iz članka 124., protupravnog oduzimanja stvari od ubijenih i ranjenih na bojištu iz članka 125., upotrebe nedopuštenih sredstava borbe iz članka 126., povrede parlamentara iz članka 127., surovog postupka s ranjenim, bolesnicima i ratnim zarobljenicima iz članka 128., neopravdane odgode repatrijacije ratnih zarobljenika iz članka 129., uništavanja kulturnih i povijesnih spomenika iz članka 130., poticanja na agresivni rat iz članka 131., zloupotrebe međunarodnih znakova iz članka 132., rasne i druge diskriminacije iz članka 133., utemeljivanja ropskog odnosa i prijevoza osoba u ropskome odnosu iz članka 134., međunarodnog terorizma iz članka 135., ugrožavanja osoba pod međunarodnom zaštitom iz članka 136., uzimanja talaca iz članka 137. Osnovnog krivičnog zakonika Republike Hrvatske (“Narodne novine” br. 31/93. – pročišćeni tekst, 35/93., 108/95., 16/96. i 28/96.), te kaznenog djela terorizma propisanog odredbama međunarodnog prava.
Od oprosta se izuzimaju počinitelji ostalih kaznenih djela utvrđenih Osnovnim krivičnim zakonom Republike Hrvatske (“Narodne novine” br. 31/93. – pročišćeni tekst, 35/93., 108/95., 16/96. i 28/96.) i Krivičnim zakonom Republike Hrvatske (“Narodne novine” br. 32/93. – pročišćeni tekst, 38/93., 28/96., i 30/96.) koja nisu počinjena tijekom agresije, oružane pobune ili oružanih sukoba te nisu u svezi s agresijom, oružanom pobunom ili oružanim sukobima u Republici Hrvatskoj.
Za osobe koje su pravomoćnom presudom osuđene u odsutnosti za kaznena djela iz stavka 1. ovoga članka primijenit će se odredbe Zakona o krivičnom postupku (“Narodne novine” br. 34/93. – pročišćeni tekst, 38/93., 25/94., 28/96.) o ponavljanju postupka, s tim da rok iz članka 398. stavka 1. toga Zakona počinje teći stupanjem na snagu ovoga Zakona.
Članak 4.
Protiv rješenja suda iz članka 2. ovoga Zakona državni odvjetnik ne može izjavit žalbu ako je sud primijenio oprost u korist počinitelja kaznenih djela za koja se ovim Zakonom daje oprost u okviru pravne kvalifikacije kaznenog djela koju je utvrdio državni odvjetnik.
Članak 5.
Ovlašćuje se ministar pravosuđa da po potrebi donese potanje propise za provedbu ovoga Zakona.
Članak 6.
Danom stupanja na snagu ovoga Zakona prestaju važiti:
1. Zakon o oprostu od krivičnog progona i postupka za krivična djela počinjena u oružanim sukobima i u ratu protiv Republike Hrvatske (“Narodne novine” br. 58/92. i 39/95.),
2. Zakon o oprostu počiniteljima kaznenih djela s privremeno okupiranih dijelova područja Vukovarsko-srijemske i Osječko-baranjske županije (“Narodne novine” br. 43/96.).
Članak 7.
Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u “Narodnim novinama”.
Napomena;
Pozivamo sve one hrvatske građane, branitelje i braniteljice koji su bili žrtvama srpskih zločinaca, kao i sve one koji imaju valjane dokaze o počiniteljima,(Imena, prezimena, nadimci, mjesto stanovanja, adresa), neka ih prijave u MUP-u i DORH-u, jer bez prijave se ne mogu pokrenuti niti primjeniti zakonski procesi protiv počinitelja…
Uredništvo Braniteljskog portala