Lepa Brena kao paradigma jugoslavenstva i velikosrpske politike
Gostovanje u Hrvatskoj srbijanske turbo-folk i šund „pevaljke” Fahrete Jahić – Živojinović zvane „Lepa Brena” s pravom izaziva dvojbe i nameće niz pitanja. Nije riječ samo šundu i krajnjem neukusu zvanom balkanski turbo-folk kojim se rečena umjetnica „proslavila”, jer se tome izruguju pametni ljudi i u samoj Srbiji, nije riječ o sredovječnoj ženi koja ne poštuje dostojanstvo svojih godina, jer takav je posao od kojega živi, a on je sastavni dio subkulture ove zemlje, već je riječ o Lepoj Breni kao paradigmi.
U Hrvatskoj ima dovoljno ljudi koji će uživati u turbo-folku, u zavijanju tih pevaljki, njihovim nesuvislim pseudoerotskim scenskim pokretima s odgovarajućom odjećom. Tu su i naši brojni pijanci, starci koji nikada nisu napustili razdoblje adolescencije,lijepi broj emocionalnih invalida, pa i retardiranih osoba, ali najvažniji su u svemu jugobolesnici.
Možemo razumjeti u kontekstu pevaljskog zanata i pohlepu za novcem. I u Hrvatskoj imamo jednu Severinu koja je slavu stekla najvulgarnijim porno-uratkom, te privatnim životom koji je pristojnim ljudima potpuno stran. Konačno, porno-pjevačica Ilona Stallerzvana „Cicciolina” bila je čak zastupnica u Parlamentu Republike Italije.
Kada govorimo o „LepojBreni” (o kojoj privatno mislimo ono što pišu tiskovine) riječ je o osobi koja je postala negativna politička paradigma, zbog čega je njezino jurišanje na Hrvatsku provokacija par excellence. Zašto je ova koloritna dama postala paradigma?
1. Riječ je o pripadnici bošnjačkog naroda (rođena 20. listopada 1960. u Tuzli) koja se ponaša, radi i živi na način koji je negacija bošnjačke etničko-konfesionalne samobitnosti;
2. Svoj kavanski folklor vješto je odjenula u jugoslavensku titoističku ideologiju, nastupajući kao „Jugoslovenka” i čak snimajući pod tim nazivom filmove.
Lepa Brena kao politička ikona jugoslavenstva
3. Kada je započela velikosrpska agresija na Hrvatsku i BiH stavila se na stranu Slobodana Miloševića, što je vidljivo iz javno obznanjenih snimki njezinih nastupa u vojnoj odori Jugoslovenske vojske.
Lepa Brena odjevena u vojnu odoru Miloševićeve JA zabavlja srpske vojnike
U odori Miloševićeve JA LepaB rena pokušava glumiti Merlyn Monroe u Korejskom ratu. Skrećemo pozornost na grb koji se nalazi na odori koju nosi.
Brenino paradiranje u odori Miloševićeve JA nije bilo tajno, već popraćeno snažnom promičbom
Odijevajući se u uniformu Miloševićeve JA Lepa Brena je jasno dala do znanja da prihvaća ciljeve i način borbe ove vojske. To je značilo krvav osvajački rat, uključujući i rat protiv njezinog naroda.
4. Nakon što je velikosrpska agresija završila porazom JA, Brena se ponaša kao srbijanski patriot. Zbog toga joj se ne treba ništa zamjerati.
Fahreta Jahić – Živojinović s mužem, bivšim srbijanskim igračem tenisa ispod zastave Republike Srbije kojoj iskazuje poštovanje uzdignutim palcem
5. U Srbije se klanja srpskoj zastavi, a kada gostuje izvan Srbije Brena ističe jugoslavensku zastavu i agitira za Jugoslaviju, što je licemjerno, a politički vrlo opasno.
Tuzla, 24. kolovoza 2013.: Lepa Brena kao propagandist u krvi propale Jugoslavije
Gostovanje Lepe Brene u Hrvatskoj u funkciji je obnavljanja jugoslavenske velikosrpske ideje i ideologije. Zbog toga je njezin nastup provokacija, ismijavanje svih žrtava koje su pale zbog krvoloka koju su ratovali pod zastavom koju ona ističe. To je i negacija državnog suvereniteta Republike Hrvatske, jer je zastava jedan od sastavnih dijelova tog suvereniteta. Takve provokacije nisu nam potrebne, niti mogu doprinijeti bilo kakvom približavanju RH Republici Srbiji.
Obratno, okupljanjem jugobolesnika produbljuju se Hrvatskoj patnje onih kojima je jugoslavenska zastava patnje prouzročila. Kada bi organizatori takvih gostovanja bili dobronamjerni, ako već to moraju činiti zbog politike onih „gore”, tada bi pozvali u goste Oliveru Katarinu Vučo i Cecu Ražnjatavić koje nisu licemjeri. Javno propagiraju svoju naciju i njezinu etnocentričnu politiku i subkulturu na autentičan način, pa „ko voli nek izvoli”.
Konačno, ostaje neugodno i nelagodno pitanje: zbog čega se neki estradnjaci iz Hrvatske uvlače „pevaljki” Lepoj Breni pod kišobran? Je li to zbog njezine moći kada se radi o menadžmentu u Srbiji, a zarada je našim „zvijezdama” jako važna, važnija od nacionalnog identiteta. Ili je u pitanju Brenino jugoslavenstvo od kojega još uvijek boluju neke naše zabavne veličine?
Evo nekoliko fotografija koje su povijesni dokumenti, i koristimo ih kao takve, jer nam mnogo govore same po sebi, ali i postavljaju određena pitanja.
Što nama tako dragu Sanju Doležal privlači u naručje jugo-pevaljke Lepe Brene?
** Stavovi i mišljenja iznesena u kolumnama i komentarima osobna su mišljenja njihovih autora i ne odražavaju nužno stajališta uredništva Braniteljskog portala već isključivo mišljenje i stavove njihovih autora**