Foto:Screenshot/NovaTV
Tko gubi, ima se pravo ljutiti. Sportaši, ali i političari. I birači. I ljudi iz medija. Sad ćemo vidjeti tko će zadržati damske i/ili gospodske manire, odnosno tko će ući u trijumfalizam, a tko će ispasti loš gubitnik.
Pitam se kako se sada osjećaju oni koji su svoga političkog suparnika, po svemu neistomišljenika, danima besplatno “reklamirali” (difamirali) i odradili mu (ničim izazvan) sjajan PR u medijima, jer je “bolja i loša (besplatna) reklama, nego nikakva” …
Osjećaju li se ti mediji “morti” malo namagarčeno, budući da im se jedan pobjednički politički kandidat u svome stilu “zahvalio” nakon izbora za europski parlament, jer su ga iz dana u dan napadali (bez razloga i argumenata), mašući sa suvozačeva mjesta iz crvenoga Ferrarija kao, slikovito rečeno, Donalda Trump na početku kampanje za (ponovnoga) američkog predsjednika. Ta groteska ili šaljivi odgovor ili “zahvala za PR” donijela mu je na kraju 35.303 preferencijalnih glasova (!?) na europskim izborima 9. lipnja 2024. Za usporedbu, na izborima za Hrvatski sabor 17. travnja 2024. isti političar je dobio 3.012 preferencijalni glas.
Dakle, za skoro 12 puta (!?) – nakon anti-kampanje protiv njega od strane dijela medija – Stephen Stjepo Nikola Bartulica je povećao svoj “rejting”, što ga je svrstalo na treće mjesto po preferencijalnim glasovima na europskim izborima (odmah iza Andreja Plenkovića i Biljane Borzan).
Ne znam što bih rekao, osim – bravo majstore!
Ivan Matić Nević