Kontraverzna Ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak ustvrdila je u ponedjeljak u Osijeku da je 82 posto roditelja čija su djeca sudjelovala u eksperimentalnom programu kurikularne reforme Škola za život zadovoljno, a da se kritike tome programu često ne temelje na argumentima…
-OTKRILI SMO: UPOZORENJE SVIMA- U KURIKULU PREDMETA POVIJEST NEMA POVIJESTI DOMOVINSKOGA RATA!…
“Naravno da uvijek postoje pitanja i da neke stvari mogu biti bolje, ali se desetljeća zaostajanja u unaprjeđenju rada u odgojno-obrazovnim ustanovama ne mogu riješiti u jednoj godini. Sigurno će trebati jedan period prilagodbe i zato će sve škole i učitelji imati podršku cijelu prvu godinu izvođenja”, rekla je Divjak uoči sastanka s ravnateljima osnovnih škola iz pet slavonskih županija.
-Divjak: “Nismo ukinuli geografiju i povijest, nego smo napravili program bez njih”…
Dodala je da se obavljaju posljednje pripreme za početak školske godine, a kako su izvijestili nakladnici, sve su knjige tiskane i na putu prema školama, što znači da bi svi udžbenici trebali biti dostavljeni na vrijeme.
U iduća dva tjedna imat ćemo sedam skupova s ravnateljima osnovnih i srednjih škola, kroz cijelu godinu davat ćemo podršku svim nastavnicima, jer u ovo je, skupa s područnim školama, uključeno gotovo 2.600 škola, i 40 tisuća nastavnika, a u reformu ove godine izravno ulazi oko 150 tisuća učenika, a svi dosadašnji rezultati pokazuju da smo na dobrome putu, kazala je ministrica.
Dodala je kako je u tijeku javna nabava 26.500 prijenosnih računala za nastavnike, čija bi isporuka trebala krenuti krajem rujna, a do kraja ove godine ravnateljima bi trebali biti isporučeni tableti, što je osigurano sredstvima Europskog socijalnog fonda.
Na pitanje novinara odgovorila je kako je prvi razred ove godine upisalo oko 38 tisuća učenika, odnosno 482 učenika manje nego prošle godine, ocijenivši da se taj pad usporava te da je to “dobra vijest”, ali se i dalje mora raditi na tome da svi učenici imaju jednaki pristup kvalitetnom obrazovanju.
Komentirajući pitanje o povećanju plaća u sektoru obrazovanja, Divjak ističe da je evidentno zaostajanje koeficijenata složenosti poslova zaposlenih u odgojno-obrazovnim ustanovama za sličnim poslovima u javnim službama te očekuje da se u idućih godinu dana to pitanje uredi.
-KOLIKA JE TRŽIŠNA VRIJEDNOST AKADEMSKE DIPLOME I ZA KOGA HRVATSKA ŠKOLUJE VISOKOOBRAZOVANE KADROVE?…
Razgovori su u tijeku i sigurna sam da će biti na vrijeme obavljeni, dodala je ona.
Na upit da komentira najave štrajka prosvjetnih djelatnika na prvi dan školske godine, Divjak je odgovorila kako očekuje da se do tada dođe do nekih kvalitetnih rješenja te da štrajk neće biti potreban, iako je to legitimno sredstvo, koje sindikati mogu upotrijebiti.
Podsjetimo, pročelnik zagrebačkog Gradskog ureda za obrazovanje Ivica Lovrić u veljači je na konferenciji za novinare kazao da je projekt “Škola za život” u biti samo paravan za osobni biznis, za parcijalne interese, za južnokorejske interese ili neke druge.
–EKSKLUZIVNO OTKRIVAMO: ŠTO SU POVJESNIČARI S FILOZOFSKOG FAKULTETA U ZAGREBU RADILI I GOVORILI U BEOGRADU NA KONFERENCIJI „KO JE PRVI POČEO? ISTORIČARI PROTIV REVIZIONIZMA“?…
“Mi imamo takozvanu reformu ili promjene u školstvu koje su nazvali ‘Škola za život’ koji su u biti paravan samo za sasvim neke druge stvari, ali taj paravan je vrlo štetan i vrlo nas puno košta kada je u pitanju odgoj i obrazovanje i budućnost ove zemlje”, rekao je Lovrić,prenosi narod.hr.H
G.S.