– Oštrija: sportski dizajn prednjeg i stražnjeg dijela i dojmljivi 20-inčni kotači
– Preciznija: podvozje FlexRide i kočnice Brembo optimalno ugođeni na Nürburgingu
– Učinkovita: lagana, s turbopunjačem i 8-stupanjskim automatskim mjenjačem s optimiziranim trenjem
– Bolje držanje podloge: pogon na sve kotače s vektorskom raspodjelom okretnog momenta, sportske gume Michelin za vrhunske performanse
– Bolja kontrola: nova sjedala s AGR-ovim certifikatom s boljom bočnom potporom i većom udobnosti
– Brža: GSi na stazi Nordschleife ostavlja svog snažnijeg prethodnika OPC iza sebe
– Pod svjetlima reflektora: svjetska premijera sredinom rujna na Frankfurtskom međunarodnom sajmu automobila
Oštrija, preciznija, još učinkovitija. Nova Opel Insignia GSi sportska je limuzina za one koji žele nešto posebno i automobil koji je maksimalno zabavan na cestama svih vrsta. Podvozje sa svojim vrlo dinamičnim postavkama i posebno visokom razinom držanja podloge u kombinaciji s pogonom na sve kotače osigurava sjajno iskustvo vožnje, ali i maksimalnu sigurnost. Novim se 8-stupanjskim automatskim mjenjačem može rukovati putem polugica na upravljaču – baš kao kod trkaćeg automobila – za još aktivnije iskustvo vožnje.
Kombinacija laganog dizajna, niskog težišta i 2-litarske turbo snage tipična je za novu generaciju Insignije. Rezultat je izvanredan balans te vrlo dobar omjer snage i mase. Takve vanjske vrijednosti zaslužuju i posebnu unutrašnjost. S velikim kromiranim usisnicima za zrak sprijeda te atraktivnim i nužnim stražnjim spojlerom koji vuče stražnju osovinu dolje, izgled GSi-ja savršeno je usklađen s njegovim performansama. Integrirana sportska sjedala presvučena kožom (posebno izrađena za GSi), kožni sportski upravljač i aluminijske papučice predstavljaju točku na „i“.
Fino ugađanje u najboljoj Opelovoj tradiciji dovelo je do najučinkovitije Insignije svih vremena. Novi je GSi dinamički različit od agilne Insignije Grand Sport: nova razina modernog sportskog duha koji karakterizira vrhunsko držanje podloge i superoštru preciznost talenti su koje će znati cijeniti obožavatelji sportskih srednje velikih limuzina, a koji će se odraziti i na rezultate izmjerene štopericom. „Nova Insignia GSi sasvim je sigurno brža u jednom krugu vožnje na stazi Nürburgring-Nordschleife od snažnije Insignije OPC prošle generacije“, zaključio je direktor odjela za automobile visokih performansi i automobilizam Volker Strycek nakon testiranja. Jedan od razloga jest što je GSi 160 kg lakši od usporedive Insignije OPC 2.8 V6 Turbo: baš je kao kakav mišićavi sportaš.
Za završno ugađanje Insignije GSi korištena je legendarna staza Nürburgring-Nordschleife. Tu u planinskom lancu Eifel Opel ima testni centar za ugađanje svojih visokoperformansnih automobila. Opelovi inženjeri razvili su na Nürburgringu, koji je trostruki svjetski prvak u F1 Jackie Stewart opisao kao „Zeleni pakao“, posve novo podvozje za GSi. Kraće opruge spustile su GSi za 10 mm, a posebni sportski amortizeri svode gibanje karoserije na minimum. Tome su prilagođene snažne četverocilindrične kočnice Brembo (promjera 345 mm) i već otprije izravno upravljanje. Insignia GSi standardno dolazi s mehatroničkim podvozjem FlexRide. Ono prilagođava amortizere i upravljanje u djeliću sekunde: kontrolna jedinica mijenja i kalibraciju papučice gasa te točke promjene stupnja prijenosa 8-stupanjskog automatskog mjenjača. Vozač može birati između načina rada Standard, Tour i Sport, a u skladu s odabranim načinom, upravljanje i odziv gasa mogu biti još izravniji. Tu je i način rada Competition koji je ekskluzivan za GSi, a aktivira se pritiskom gumba ESP: dvostruki pritisak omogućuje vještim vozačima jače zanošenje i isključuje kontrolu držanja podloge, što je bilo korisno primjerice za vožnju brzog kruga na stazi Nordschleife.
Sportsko podvozje razvijeno u kombinaciji s posebno dobro prianjajućim gumama Michelin Pilot Sport 4 S i velikim 20-inčnim kotačima nudi držanje podloge kao kod priljepka. Tome puno pridonosi i standardni pogon na sve kotače s vektorskom raspodjelom okretnog momenta koji je jedinstven u segmentu. Kod tog tehnološki naprednog sustava uobičajeni diferencijal na stražnjoj osovini zamijenjen je dvama spojkama koji mogu u djeliću sekunde zasebno ubrzavati pojedinačne stražnje kotače, ovisno o voznoj situaciji. Time je Insignia GSi skoro posve lišena nepoželjnog podupravljanja kod kojega prednji kotači zanose prema vanjskom rubu zavoja. Drugim riječima, GSi kroz niz zavoja prolazi u strogo prateći zadanu putanju.
Ovu sportsku limuzinu pogoni impresivan benzinski turbo motor koji kombinira ekonomičnu potrošnju goriva s performansama. Snažni 2-litarski turbo daje 191 kW (260 KS) te razvija 400 Nm okretnog momenta (potrošnja goriva prema NEDC-u: 11,2 l/100 km u gradskoj vožnji; 7,1 l/100 km na otvorenoj cesti; 8,6 l/100 km kombinirano; 197 g/km CO2). Četverocilindrični agregat uparen je s posve novim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Vozač može mijenjati stupnjeve prijenosa putem poluga na upravljaču. Kako se stupnjevi prijenosa mijenjaju automatski, vozač može u načinima rada Standard i Sport čak unaprijed odabrati točke u kojima se to događa. Osim 2-litarskog turbo benzinskog motora, GSi će dolaziti i sa snažnim novim dizelskim motorom.
Insignia GSi nastavlja dugu tradiciju Opelovih sportskih automobila. Prvo su davne 1984. uzbudili mase Manta GSi i Kadett GSi (115 KS iz 1,8 litara). Samo četiri godine kasnije 2-litarski DOHC motor sa 16 ventila Kadetta 2.0 GSi 16V postizao je 150 KS. I prva je Astra imala taj motor, da bi se 1993. pojavila alternativna Astra GSi s 1,8-litarskim motorom i 125 KS. Postojale su verzije GSi u raznim generacijama Corse, počevši od Corse A sa 100 KS (1988.) koja je postala traženi klasik. Na (privremenom!) kraju bila je Corsa D iz kolovoza 2012. Nova Insignia GSi biti premijerno predstavljena svijetu, i to na Frankfurtskom međunarodnom sajmu automobila IAA (14.–24. rujna 2017.).