Kako se neslužbeno može čuti u HNS-u, ministrica Divjak već je dva puta bila na korak da podnese ostavku na svoju poziciju. Iz ureda ministrice znanosti i obrazovanja Blaženke Divjak stiglo je priopćenje u kojem ona tumači da će i zašto će poduzeti odgovarajuće korake ministrice znanosti i obrazovanja…
„Njezin je zadatak, dodaje, izvući obrazovanje iz ideoloških rovova i maksimalno ubrzati reformu.“, izjavila je ministrica obrazovanja Blaženka Divjak za Jutarnji.
“Postavljena na mjesto kako bi provodila naputke, a ne kako bi preuzela inicijativu”.
Vas, gđo. Ministrice treba smijeniti i poslati na burzu rada, umjesto da se nacija zabavlja idiotarijama poput ostavki, kako Vaše tako i one ministra obrane Krstičevića. Ova Vaša rečenica govori upravo o ulozi naših odličnika kada je obrazovanje i taj vaš Kurikulum u pitanju. Ulozi nametanja „pravila igre“ od strane neoliberalnih globalista kojima svjetonazorski pripadate.
Prije svega , izgleda da Vi smatrate kako je ideologija najveći problem obrazovanja i kako ćete Vi pokušati izvući stvar. Na osnovu čega ste došli do takvog zaključka? Postoje li neke analize ili israživanja koja bi na to upućivala? Nadalje, a kakva je to ideologija koja predstavlja problem i kroz koje se udžbenike i nastavne materijale to može isčitati? A posebice pitanje, tko su osobe i na koji način djeluju u obrazovnom sustavu kroz nametanje nekakve ideologije? I na kraju, zar stvarno mislite da ste Vi profil osobe koja bi mogla izvući obrazovanje iz bilo čega, a naročito ideoloških poteškoća? Evo ja ću Vam reći, niste! Vi ste tipični predstavnik neoliberalnih globalista (po domaću – ljevičara, falših antifašista) i kao takva ne biste smjeli primirisati obrazovnom sustavu, a kamoli biti ministrica. Prije svega ne posjedujete dovoljno mudrosti niti akademske „težine“, kao i većina ministara uostalom, da biste uopće mogli prepoznati probleme i drugo, indoktrinirani ste NWO-om (novim svjetskim poretkom) koji je usmjeren protiv „običnog“ čovjeka i vrijednosti kojima teži kao što su obitelj, nacija i vjera. Postavljeni ste na mjesto kako biste provodili naputke, a ne kako biste preuzeli inicijativu, a mi narod, to vidimo i znamo jer su vaše igre sada vrlo očite i prozirne.
ŠKOLSKA TORBA, SIMBOL LOMLJENJA DUHA
Da bi životinje poput slonova ili konja bile sposobne raditi za čovjeka nužno je potrebno slomiti im duh. A to je najbolje učiniti dok su mlade. Posao lomljenja duha nije lijep posao i onaj tko se njime bavi mora se „cijepiti“ protiv osjećaja samilosti.
Onog trenutka kada roditelji pristanu svom prvašiću (govorim o Hrvatskoj jer u civiliziranim zemljama to nije slučaj), na leđa natovariti protuzakonito tešku torbu punu preskupih i precijenjenih udžbenika i još mu putem objasniti kako je to super i kako je krasno ići u školu, tog trenutka ministrica obrazovanja zna da je duh roditelja slomljen i da može, zajedno sa ostalim politikantima, raditi što je volja. Zna li itko u ovoj zemlji da nije zdravo nositi pretežak teret, a pogotovo kada vam je ili 9 godina?
A Vi ministrice, koliko pametni ili dobronamjerni možete biti ako niste prije svega uočili ovaj problem, a kamoli ga pokušali riješiti? I koliko je teška vaša torba za posao?
Nadalje, nedopustivo je u zemlji sa tako malo djece i tako poraznom demografijom imati gradove ili općine koje osiguravaju besplatne udžbenike, a neke ne!? Zar to nije diskriminacija djece i roditelja koji to pravo nemaju? Zar ne bi država mogla subvencionirati zajednice koje to nemogu priuštiti i zar nije Vaš posao to prepoznati i djelovati? I znate li Vi ministrice uopće koliko koštaju te knjige? Uostalom, kada bi Vi bili dobronamjerni, zauzeli biste se i za ukidanje idiotske odluke da se dječiji doplatak isplaćuje po imovinskom cenzusu i upirali pravo svakog djeteta na doplatak, jer on nije socijalna kategorija već demografska politika, a ako to ne razumijete ugledajte se na ostale europske civilizirane zemlje. Ako ništa drugo, djeca bi sama sebi mogla kupovati knjige.
A ako svi mi u državi znamo da je razlog mijenjanja udžbenika skoro svake godine isključivo zarada nakladnika, je li moguće da to ministrica ne zna? A vi ministrice, da ste pametni i dobronamjerni, uočili bi i ovaj problem i ako pojedini idioti u nakladništvu nisu u stanju napraviti udžbenik koji se može koristiti nekoliko generacija, oduzeli biste im dozvole i prestali s njima imati posla. Stvarno je više prestrašno glupa ta priča sa udžbenicima. U 21.st., doba singulariteta i kvantnih računala Vi nam djecu maltretirate torbama punim bezvrijednih papirušina!
Još je jedan problem prisutan kojega su druge, opet kažem civilizirane, zemlje riješile nekako. Naime, od kada je to osnovnoškolcima bitan prosjek 5,0!? Kao da nam nije dosta opterećenja, učitelji, nastavnici i ravnatelji dopuštaju atmosferu u razredu u kojoj je najbitniji prosjek i kojoj će pojedini roditelji ići u bolesne krajnosti kako bi svom djetetu osigurali željeni rezultat. I zbog čega učitelji, nastavnici i ravnatelji dopuštaju upotrebu mobilnih uređaja u školi kada znaju da liječenje kompleksa pojedinih roditelja kroz kupovinu preskupih uređaja svojoj djeci loše utječe na ostalu djecu, onu čiji roditelji ne mogu ili ne žele priuštiti bolesno skup i nepotreban uređaj jednom balavcu? Ili pitanje za ministricu, znate li koliko udaljene od škola moraju biti bazne stanice mobilne tehnologije? Ili na koliko obrazovnih ustanova su, protivno zakonu, postavljene? Kladim se da ne znate, a isto tako se kladim da kada i saznate nećete učiniti ništa jer je Vama ideologija problem.
Ovo je samo nekoliko problema koji su toliko očiti da smetaju po cesti.
A ŠTO MOŽE ILI TREBA UČINITI MINISTAR BRANITELJA?
Osobno smatram da bi bi svakom branitelju trebalo predstavljati problem svako djelovanje kontra interesa „običnog“ čovjeka i da bi se svaki branitelj trebao zalagati za očuvanje vrijednosti kao što su domoljublje, obitelj, tradicija i vjera. Niti jedan branitelj ne bi smio dopustiti pljačku, nemoral, demagogiju i nametanje ideologije od strane bilo koga. Kazavši to, smatram da se u slučaju obrazovanja ima dosta toga za reći i da je u pravu ministrica kada kaže da je ideologija problem.Samo što je ona vjerovatno htjela reći da je problem u tome što previše ljudi u RH još uvijek voli Hrvatsku, želi stabilnu heterosexualnu obitelj i poštiva tradiciju i vjeru u dovoljnoj mjeri i da je vjera u autoritete po svim pitanjima na preniskim granama da bi bilo moguće Hrvatsku svrstati u „pokorene“ države. Ona vjerovatno ne razumije da mi znamo da ona predstavlja nametanje neoliberalno-globalističkih stavova i da mi shvaćamo da je pijun sve nakaradnije EU politike i dijela poražene američke administracije. A kako bi to mogao i razumjeti ministar obrazovanja u zemlji u kojoj Georg Soros, bivši financijer nacističkih projekata, sa svojim Open society foundation-om financira projekte poput Erasmusa i previše ostalih da bi bilo smiješno.
Kako ministar branitelja predstavlja „populaciju“ od preko 500 000 ljudi koji su se borili na strani obrane tradicionalnih vrijednosti hrvatskoga čovjeka kao što su sloboda, dom, obitelj i vjera, a koje su, političkom terminologijom rečeno, konzervativne,od njega očekujem da se prije svega založi za besplatne udžbenike svoj djeci u Hrvatskoj, a slijedom toga i djeci branitelja.
-Očekujem i da se založi za skidanje preteškog tereta sa leđa sve djece u Hrvatskoj, posljedično i djeci svih branitelja.
-Očekujem i da aktualizira pitanje korupcije u nakladništvu radi kojeg smo prisiljeni kupovati knjige svaku godinu i trošiti ogromna sredstva.
-A naročito očekujem od ministra Medveda da upita ministricu o kojoj ideološkoj borbi priča i na čijoj strani su branitelji i njihova djeca? Je li njezina ideologija neoliberalna, a naša konzervativna?
Kraj mene u rovu nema ovih koji dijele mišljenje ministrice obrazovanja, znači li to da sam neprijatelj?