Zatvara se konzultantska tvrtka Cambridge Analytica koja je bila u središtu skandala oko zaštite privatnih podataka korisnika Facebooka.
Facebook je pogodila kriza povjerenja kod korisnika, oglašivača, zaposlenika i investitora nakon što je priznao da su podaci o oko 87 milijuna ljudi, većinom iz Sjedinjenih Država, došli u ruke tvrtke Cambridge Analytice koja ih je iskoristila u političkim kampanjama.
Odluka je donesena jer tvrtka gubi klijente i suočava se s golemim sudskim troškovima u istrazi Facebooka.
Nakon izbijanja skandala, u Americi i u Europi otvoreno je nekoliko službenih istraga, a osnivač Facebooka Mark Zuckerberg se nekoliko puta ispričao zbog kršenja privatnosti korisnika najveće društvene mreže na svijetu.
Cambridge Analytica je 2014. putem psihološkog upitnika na koji je odgovorilo 270.000 osoba pribavila podatke o 87 milijuna korisnika Facebooka. To je britanskoj tvrtki omogućilo da stvori dragocjenu bazu podataka prije nego ju je angažirala ekipa kampanje Donalda Trumpa.H